Sponsorpakketten

Bij Atlas Ritthem hanteren we verschillende sponsorpakketten, die hieronder staan uitgelegd. Daarnaast maken we ook sponsorpakketten op maat. We gaan daar graag met u over in gesprek.

• Kledingsponsor
    Het is mogelijk om voor een ploeg (indien nog niet voorzien) kledingsponsor te worden. Aanschaf van trainingspakken en/of shirts voor de gehele ploeg, inclusief bedrukking. Voor de totale kosten hiervan kan een op maat gemaakte offerte worden aangeleverd.
  • Toernooi of activiteitensponsor
    Het is mogelijk om een evenement te sponsoren, denk hierbij aan de Rammekensloop of een kangoeroedag. De kosten hiervoor zijn volledig afhankelijk van het soort evenement.
  • Wedstrijdbalsponsor
    Het is mogelijk om voor iedere thuiswedstrijd van Atlas 1 een wedstrijdbal te sponsoren. Ook is het mogelijk om voor de overige teams van Atlas een wedstrijdbal te sponsoren. De kosten voor het sponsoren van een wedstrijdbal bedragen per stuk € 50,- inclusief BTW.
  • Reclamebordsponsor
    Op ons eigen sportveld in Ritthem is het mogelijk om een reclamebord te plaatsen langs het kunstgrasveld. Een reclamebord wordt gemaakt van een kunststofplaat, de afmeting van een bord is 305 cm bij 65 cm. U kunt ervoor kiezen om het bord zelf te laten maken of u kunt Atlas voor het plakwerk laten zorgen. Als overeenkomst voor het plaatsen van een bord wordt een contract aangegaan met een tijdsduur van minimaal 3 jaar. De kosten voor het laten maken van het bord (incl. plakwerk) worden door de sponsor eenmalig vergoed. De kosten per jaar zijn 100 euro per jaar (exclusief de kosten voor het laten maken van het bord).
  • Overige sponsorvormen
    Alle overige sponsorvormen zijn bij Atlas Ritthem bespreekbaar. Wij denken graag met u mee!
  • Club van 100
    De “Club van 100” is een soort vriendenclub van Atlas Ritthem waarvan iedereen lid kan worden, dus zowel particulieren als bedrijven. Het lidmaatschap bedraagt voor het eerste jaar € 13, daarna € 10 per jaar. Het eerste jaar wordt er een naamplaatje gemaakt. Deze naamplaatjes worden ophangen in de kantine op bord van “Vrienden van Atlas”. Het overigens mogelijk meerder malen lid te worden van de Club van 100.

Vermelding sponsoren

De sponsors zullen afhankelijk van de gekozen sponsorvorm vermeld worden in de daarvoor beschikbare communicatiemiddelen. Er valt dan te denken aan de website, de tweewekelijkse digitale nieuwsbrief, vermelding in de programmaboekjes e.d. Voor vragen of informatie kunt u zich wenden tot de Sponsorcommissie van Atlas Ritthem.

Contactgegevens Sponsorcommissie:
Christiaan Hage