Club van 100

Wat leuk dat je lid wilt worden van de Club van 100! Mede dankzij jou kunnen we bij Atlas Ritthem weer leuke projecten realiseren.

De “Club van 100” is een soort vriendenclub van Atlas waarvan iedereen lid kan worden. Het lidmaatschap bedraagt voor het eerste jaar € 13, daarna € 10 per jaar. Het eerste jaar wordt er een naamplaatje gemaakt. Deze naamplaatjes worden ophangen in de kantine op het bord “Vrienden van Atlas”.

Recente projecten zijn het aanschaffen van een goede geluidsinstallatie in de kantine, het maken van het tassenrek en de aanschaf van nieuwe buitenstoelen.

Download het aanmeldformulier via onderstaande button.

Het formulier kun je op de computer invullen. Download wel eerst het formulier. Ondertekenen kan via Adobe Acrobat Reader (uitleg). Sla vervolgens het bestand op en mail het naar ons.

Je kunt het formulier ook printen, invullen, scannen en naar ons toe mailen. Een goede foto is ook in orde. Of lever het formulier af op onderstaand adres.

Vul het formulier volledig in en lever het in bij het secretariaat:

J. Koppejan
Heivlinder 4 in Middelburg