KV Atlas 75 jaar

Dit jaar bestaat onze mooie vereniging 75 jaar! En dit gaan we vieren op vrijdag 2 en zaterdag 3 september.

Bijna een jaar geleden is er een commissie gevormd voor het organiseren van het 75-jarig jubileum feestweekend. Wij zijn vanaf eind augustus begonnen met vergaderen en brainstormen. Met behulp van een klankbordgroep, het bestuur en vele gesprekken met (oud) leden hebben we een programma gecreëerd dat raakvlak heeft met de jong en oud en met de verschillende disciplines binnen onze vereniging, met uiteraard een spetterend feest als afsluiter.

Iedereen is welkom! Leden, niet-leden, vrienden van Atlas, vrienden en familie, zodat we er samen een geweldig weekend van maken!

Vrijdag 2 september

• 19:00 uur – Inloop
  • 19:30 – 21:00 uur – Playbackshow jeugd
  • 21:00 – 23:00 uur – Playbackshow volwassenen

Zaterdag 3 september

• 09:30 uur – Inloop
  • 10:00 – 12:00 uur – Meerkamp voor de jeugd (t/m C jeugd)
  • 12:30 – 16:30 uur – Expeditie Atlas voor iedereen vanaf 12 jaar
  • 14:00 – 18:30 uur – Oefenwedstrijden korfbal
    14:00 uur – Ondo 2 – Swift 2 (olv Arjen Hoefkens)
    15:30 uur – Ondo 1 – Top 2 (olv Tjeerd Dellebeke)
    17:00 uur – Swift 1 – TOP 1 (olv Peter de Pagter en John Dijke)
  • 16:30 – 18:00 uur – Receptie + OCR demonstratie/mini clubkampioenschap op de baan
  • 18:30 – 20:00 uur – Diner
  • 20:00 – 01:00 uur – Feestavond met band en verloting met mooie prijzen

De playbackshow

Dames en heren, weet u het nog? Jaren geleden samen lachen om de playback kwaliteiten van je teamgenoten onder toeziend oog van een deskundige jury en een rijmende presentator. Dit gevoel komt terug!

Vrijdag 2 september willen we oude avonden gaan herleven met een heuse plackbackshow in de tent tijdens het 75 jarig bestaan van atlas. ABBA, Anita Meyer, of toch hermes house band of kinderen voor kinderen? Het kan allemaal, het vergt een kleine voorbereiding maar het levert een hoop hilariteit op.

Heb je de moves en de (wilde) haren nog en durf je dit aan? Geef je dan op met bandnaam en nummer via het online aanmeldformulier.

Expeditie Atlas

Dit klinkt misschien wat heftig natuurlijk, maar het is een goede mix van intensieve sport en gezelligheid waarbij de hersenen ook zeker getraind gaan worden.

Wat hebben wij dan allemaal in petto? We willen natuurlijk niet alles verklappen, maar het zal gaan over 8 onderdelen waarbij het hele dorp als speelveld wordt gebruikt. Van memory tot bootcamp en alles hiertussen zal deze middag op jullie afkomen.

Uiteraard gaat het om de gezelligheid, maar voor het winnende team zal er een mooie prijs zijn die ‘s avonds tijdens het feest uitgedeeld zal worden. Via het online aanmeldformulier kun je jezelf, of als tweetal, opgeven.

De feestavond

Oooh ooh ooh ooh, whooh ooh ooh ooh ooh. Gaat hier al een belletje rinkelen? Nee, dan raad ik u aan om even deze goede zin samen met het woord Melrose te googelen.

Wat u daar vindt, is de band die voor ons gaat optreden op het 75 jarig bestaan van Atlas. Een band die niet alleen in Nederland wereldberoemd is, maar geboekt wordt tot in Azië. Wij vinden het dan ook een hele eer dat ze op zaterdag 3 september het pittoreske Ritthem op zijn kop gaan zetten. Dit belooft gezelligheid, dansen, hossen en een top feest te gaan worden. Wij hebben er zin in, u ook?!

Wij hebben er al heel veel zin in, hopelijk jullie ook. Tot dan!

Commissie Atlas 75 jaar