Blauw-wit 4- Atlas 3 27-9

Goes, terwijl we allemaal werken naar het heerlijke avondje van de sint is het vandaag Blauw-wit wat de duivels ontbind. Voor ons de een na laatste uitwedstrijd van het jaar, maar achteraf voelen we ons allemaal toch naar.  Ik besef me dat ik het vast niet helemaal op rijm kan schrijven, dit stukje moet toch ook wel een beetje leesbaar blijven.

Met in het aanvalsvak Leinko, Mitch, Diane en Mandy trekken we ten strijde. In de verdediging wijken Andre, Davy, Ellen en Anne niet van de tegenstanders zijde. Door blessures zitten er vandaag geen mannen op de bank, ach is dit nodig als je Andre in het veld hebt, das net een tank. Josianne is als dame uit de jeugd vandaag paraat. Als het nodig is weten wij wel dat ze haar vrouwtje staat!
Nou dan gaan we maar beginnen vol van zin, uiteraard begint elk verslag bij het begin. Dat is helaas voor atlas niet echt over naar huis te schrijven, het is Blauw wit dat met het lengteoverwicht schieten kan blijven. De goals voor Blauw wit komen dan ook snel, het lijkt overtoom wel. Met 1,2,3-0 schieten ze uit het blok, sommige atlas spelers kijken dan al smekend naar de klok. Deze lijkt de gehele wedstrijd langzaam te gaan. Vooral de aanvoerder lijkt vandaag behoorlijk in zijn hemt te staan. Sint zag hem vrijdag biertjes drinken in de kroeg, dus goals vandaag is iets waar hij tevergeefs om vroeg. Hij schonk hem een slecht moraal en zware benen, maar gelukkig geen lange tenen.  De tegenstanders lachten collectief een breuk, en atlas maar schieten, maar ja geen deuk.
Vlak voor rust sloeg er nog meer noodlot toe, Mitch zijn bovenbenen waren moe. Met kramp in de bovenbenen knalde hij wel rustig door, opgeven komt niet in zijn woordenboek voor.  Goals vielen er af en toe maar van het fluiten voor goals van atlas werd scheidsrechter Koole zeker niet moe. In de rust had hij dit 16 keer gedaan, de ruststand gaf dan ook 13-3 aan.

Meer fysieke inbreng is gevaagd in de 2e helft, we willen dat Blauw-wit het onderspit delft. Vol goede moed er wel weer tegenaan, maar al snel blijkt, Blauw-wit is vandaag niet te verslaan. Ze klappen er vol op en geven ons vandaag behoorlijk klop. Dit rampscenario vandaag is nog niet voorbij, want naast mitch valt Davy uit, ja hiervan wordt niemand blij.  Geen reserves op de bank en ja Davy loopt toch echt flink mank.. Josianne dan maar als heer in het veld, we zijn overtuigd van haar kwaliteiten, maar kan ze mee in al dit geweld?? Nee dan maar gewoon voor diane in het veld. Hoe pakken we het dan aan, er wordt gekeken rond en rond, het is de tegenstander die meespelen bij atlas gelukkig geen probleem vond. Frits vandaag in het rood, het is even wennen. Gelukkig mag hij na de wedstrijd bij blauw wit op de foto, ze zullen hem niet verder Jennen. Inhoudelijk heb ik weinig nog over deze wedstrijd te melden, de mooie uitslagen zijn later verderop op de velden. De eindstand bedraag 9 voor atlas en Blauw wit keer 3, als u kunt rekenen, reken dan alstublieft maar nie.

Seolto staat voor de deur, zonder rijmen en dichten, eens kijken of we daar het gat naar de middenmoot een beetje kunnen dichten.

Gescoord, tja vee was het nie maar laten we beginnen met 3 voor Davy. Mitch en Diane maakte er 2, en andre en Mandy maakte er evenvee.