Zaterdag (13 mei) is het een belangrijke dag voor de senioren van Atlas. Bij Atlas 2 is het de kampioenswedstrijd. Bij winst is er het kampioenschap en promotie naar de reserve 3e klasse. De heenwedstrijd eindigde in een 11-15 overwinning voor Atlas en Atlas heeft (nog) geen wedstrijd dit seizoen verloren dus de voortekenen zijn goed. Maar goed, nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is. Alle steun is welkom om dit feestje te laten slagen.

Hierna mag Atlas 3 aantreden tegen Blauw-Wit 3. Een lekker tussendoortje waarbij u kunt genieten van een lekker drankje om alvast in de stemming te komen voor nog een mooie pot op het programma; Atlas 1- Erasmus 1. Na de blamage van vorige wedstrijd zijn er wat revanche gevoelens bij Atlas 1. De heenwedstrijd was 21-18 voor Erasmus, dit betekent dat bij een verschil van 4 doelpunten Atlas op onderling resultaat over Erasmus heen wipt en promotie naar de overgangsklasse in eigen hand heeft. Dit zou een historische prestatie zijn voor Atlas! Zo ver is het natuurlijk nog lang niet, maar ook zij kunnen alle support gebruiken.

Hierna hopen we natuurlijk op een groot feest! Aan het eten zal het niet liggen; er zijn namelijk heerlijke broodjes hamburger en sateetjes vanaf de BBQ verkrijgbaar.

We hopen u allemaal te zien, nog even voor u overzicht

• 13:40 uur Atlas 2 – ONDO 4
  • 15:00 uur Atlas 3 – Blauw-Wit 3