Voor de coaching en het verzorgen van de trainingen zoekt KV Atlas met ingang van het nieuwe seizoen een enthousiaste trainer.

De selectie is een gedreven groep waarvan het 1e team momenteel uitkomt in de middenmoot van de tweede klasse en de ambitie heeft om voor het kampioenschap te gaan. De selectie traint twee keer per week, op maandag en woensdag.

Wij bieden:

• Een kleine maar gezellige vereniging waar naast fanatiek korfbal het plezier voorop staat;
  • Een moderne accommodatie;
  • Een vereniging die veel energie in de jeugdopleiding steekt met als doel binnen enkele jaren de aansluiting met de senioren te kunnen maken.

Wij zoeken een trainer die:

• Spelers tactisch en technisch beter kan maken;
  • Spelers kan motiveren;
  • Past binnen de cultuur van de vereniging;
  • Deelneemt in de technische commissie en een bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van het technische beleid.

Interesse?

Neem contact met ons op door een mailtje te sturen naar kvatlas@gmail.com.

We zoek ook nieuwe leden!

Naast een nieuwe trainer zijn we ook op zoek naar versterking voor de korfbalteams. We zoeken specifiek een gemotiveerde fanatieke dame om de selectie te versterken. Uiteraard zijn heren ook altijd welkom!

• Wil je spelen in een ambitieus maar zeker ook gezellig team?
  • Zoek je een nieuwe uitdaging?
  • Of ben je toe aan een overstap?

Neem contact met ons op of train gezellig een keertje mee! Het eerste team is een gedreven gezellige groep welke momenteel uitkomt in de middenmoot van de tweede klasse. Er wordt getraind op maandag- en woensdagavond. Voor meer informatie stuur een mailtje naar kvatlas@gmail.com.