Ook dit jaar doen we weer mee met de Rabo ClubSupport actie. Van 4 t/m 25 oktober kun je stemmen op je favoriete vereniging: KV Atlas!

Het zou natuurlijk super zijn om weer een mooi bedrag te ontvangen, zodat we weer mooie en leuke zaken voor onze vereniging kunnen realiseren.

Stemmen
Stemmen kan via de Rabo App of log in op de website. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar! Let op: je kunt alleen stemmen als je lid bent van Rabobank Walcheren/Noord-Beveland.

Lid worden
Je kunt alleen stemmen als je lid bent van Rabobank (Walcheren/Noord-Beveland). Onder ‘Lidmaatschap’ lees je wat het inhoudt én kun je je meteen aanmelden. Lid worden kan heel eenvoudig via de Rabo app. Lid worden is gratis en het mooie is: daarna mag je meteen stemmen op je favoriete vereniging.

Over Rabo ClubSupport
Rabobank is een coöperatieve bank zonder aandeelhouders, maar met leden. Elk jaar geven ze een deel van hun winst terug aan de maatschappij. En het leuke is: de leden beslissen mee! Zo bepalen ze samen waar het geld naartoe gaat.