Vorig jaar november won Atlas 2 de uitwedstrijd tegen RWA 3 met 13-16. Vandaag willen ze ongetwijfeld de twee punten mee naar huis nemen, maar Atlas 2 gaat in eigen huis uiteraard voor de zege. De eerste twee doelpunten zijn voor RWA, Celine scoort uit een korte kans. Rigt brengt met een schot onder de korf de stand op 2-3, waarna Jeroen de stand gelijk trekt. Vanuit een vrije bal, via een stip en een korte kans loopt RWA uit tot 3-6. Na een gemiste strafworp van Atlas schiet Jeroen de volgende stip er in. Na de 4-7 een fraaie doorloopbal van Evy. Dan een mooi moment: Ben komt na een lange blessure en een operatie tussen de lijnen. De rust breekt even later aan met een stand van 5-8.

In de tweede helft is het Ben die vanaf de zijlijn (zijn favoriete plek) scoort: 6-8. Een schot van Joris brengt de stand op 7-9, waarna Ben voor de 8-10 zorgt. Dan drie doelpunten op rij voor RWA. We zien Ben iets naar achteren hellen, hij valt neer. Het zal toch niet? Helaas, hij moet de strijd staken, waarschijnlijk de achillespees. Wat een domper! RWA zet door tot 8-16. Jeroen weet nog de nummer negen op zijn naam te zetten maar daarna loopt de ploeg uit Poortugaal uit tot 9-20 en dat is ook de beschamende eindstand. Ja, in het woord ‘wraak’ zitten de drie letters van de tegenpartij. Overheersend is de echter misère die Ben treft, het blijkt dat de achillespees af is en hij lang zal moeten revalideren. Atlas 2 blijft op de één na laatste plaats, volgende week de uitwedstrijd tegen OZC 2.

Scores: Jeroen 3, Ben 2, Celine, Rigg, Evi en Joris 1.