Vandaag speelt Atlas 2 tegen R.S.K.V Erasmus 2 uit Rotterdam. De letters staan voor Rotterdamse Studenten Korfbal Vereniging. De campus van het universiteitscomplex is eenvoudig te vinden, naar de sportzaal en zeker naar de korfballokatie moet iets langer gezocht worden. Dat geldt zeker voor trainer/coach Ben die dankzij 4G naar de zaal geloodst wordt.

Als we met Atlas 1 de zaal binnenkomen, staat er 1-2 op het scorebord. Al snel loopt Erasmus uit tot 4-2, waarna Shannon voor de 4-3 zorgt. Daarna is Atlas het spoor volkomen bijster en zien we de thuisploeg uitlopen tot 10-3. Michel maakt in de slotfase van de eerste helft het vierde doelpunt voor Atlas, de ruststand is 11-4.

Iris vervangt in de tweede helft Evy. Erasmus bouwt de voorsprong uit tot 13-4. Doelpunten blijven zeldzaam. Atlas scoort nog tweemaal o.a. door een stip van Jeroen. De studentenkorfballers scoren slechts éénmaal. Al met al een schamele vijf punten in de tweede helft. Niet alleen op de campus maar ook in deze wedstrijd was ons tweede de weg helemaal kwijt. Met een einduitslag van 14-6 staat Atlas 2 nu met vijf punten uit acht wedstrijden op de zesde plek in de reserve derde klasse T. Volgende week reist Atlas 2 opnieuw af naar Zuid-Holland voor de wedstrijd tegen Nieuwerkerk 5.