Vanavond is Korbatjo uit Oud-Beierland op bezoek in sporthal De Belt. Atlas 2 met twee punten uit vijf wedstrijden neemt het op tegen hekkensluiter Korbatjo 2, dat nog puntloos is er moet dus gewonnen worden om dit zo te houden. Jeroen opent de score. Na de 1-1 krijgt Evy een strafworp mee van scheidsrechter Marco van der Meulen, Jesse schiet raak. Via een schot van Joris en een afstand schot van Michel loopt Atlas verder uit. Korbatjo komt terug tot 4-3, waarna Evy scoort met een doorloopbal. Tot tweemaal toe komen de bezoekers uit de Hoekse Waard gelijk. Een benutte stip en een schot van Jeroen plus een afstandsschot van Shannon brengen de stand op 9-6. Jeroen schiet twee minuten voor het eind van de eerste helft de nummer tien er in, ruststand: 10-7.

In de tweede helft valt pas na ruim zeven minuten het eerste doelpunt, een strafworp voor Korbatjo. Jesse schiet van de zijkant raak, Joris tekent voor de 12-8. Jeroen maakt zijn vijfde doelpunt, waarna Jesse de voorsprong van Atlas vergroot tot vijf punten. Het wordt duidelijk dat Korbatjo niet veel weerwerk meer zal leveren. Shannon en Evy schroeven de stand op tot 16-9. Overigens tussendoor een puntje van kritiek: er zijn in deze tweede helft tot nu toe drie strafworpen gemist door Atlas. In de slotfase schiet Jesse nog een keer van afstand raak. De wedstrijd eindigt in 17-11.
Atlas 2 staat nu op de zesde plaats, volgende week een vroege wedstrijd (15.15 uur) tegen Erasmus 2 in Rotterdam.

Scores: Jeroen 5, Jesse 4, Shannon 3, Evy en Joris 2, Michel 1.