Alle informatie over de Rammekensloop is te vinden op kvatlas.nl/rammekensloop.

De 22e Rammekensloop wordt gelopen op zaterdag 1 februari 2020. Tussen 1973 en 1996 heeft de Rammekensloop 15 keer plaatsgevonden en is vanaf 2014 nog ieder jaar van start gegaan. Een zeer gevarieerde trimloop en wandelroute over schelpenpaadjes, mooie binnenwegen, de Ritthemse dijk en het Ritthemse bos. Er zijn drie routes.

PROGRAMMA:

Kids Run 1,8 km
Start Kids Run: 13.30 uur

Voor inschrijftarief: €2,50
Na inschrijftarief: €3,50

Trimloop 5 km
Trimloop en wandelroute 10 km
Start: 14.00 uur

Voor inschrijftarief: €5,–
Na inschrijftarief: €7,–

Waar: Clubgebouw KV Atlas “De Globe”, Zuidwateringstraat 5, 4389 TT Ritthem. Er is kleedruimte + EHBO aanwezig en na afloop wordt u een drankje aangeboden.

Inschrijven voor een gereduceerde prijs voor trimlopen en wandelen kan tot dinsdag 28 januari 24.00 uur via de link hieronder.

Inschrijven is niet meer mogelijk

Na inschrijven in het clubgebouw van KV Atlas van 13.00 tot uiterlijk 13.45 uur.

Deelnemers moeten beseffen dat deelname geheel op eigen risico is en de organisatie niet aansprakelijk kan worden gesteld in welk vorm dan ook.

Rammekensloop is ook te volgen via Facebook. Vragen en/of opmerkingen? Neem contact op met de organisatie via rammekensloop@gmail.com.

OPHALEN STARTBEWIJS

Informatie volgt.

PRIVACY

De door jou vermelde persoonsgegevens zullen door KV Atlas enkel gebruikt worden ten dienste van de organisatie van de Rammekensloop. En worden na de wedstrijd uit ons bestand verwijderd. Bij deelname aan de Rammekensloop ga je akkoord met de publicatie van foto’s – waarop je te zien bent – ten behoeve van onze website en sociale media kanalen.